כשעיצוב ופונקציונליות נפגשים

מעצבי חללי משרד תמיד מחפשים את המקום בו עיצוב ופונקציונליות נפגשים. הסגנון של ריהוט המשרד אותו אתה בוחר מדבר בשם העסק. בבואך לבחור ריהוט משרדי, חשוב לשים לב שהרהיטים שנבחרו יתאימו לאופי המשרד וכן לאופי המנהל. כמו כן, אסור לשכוח את הקו העיצובי של המשרד והפונקציונליות של הרהיטים.

פונקציונליות לעובדים
בין אם בחרת בריהוט משרדי יוקרתי, שובר מוסכמות או רטרו, שים לב כי הרהיטים, מלבד העובדה שהם עונים על הדרישות העיצוביות, צריכים להעניק לעובדים במשרד את הנוחות המינימלית לה זקוק גוף האדם. ריהוט משרדי ארגונומי מעוצב, הוא ריהוט המשלב בצורה מצוינת עיצוב ופונקציונליות. כיום קיים מגוון רחב של רהיטים ארגונומיים למשרד, החל מכסא מחשב ארגונומי ועד עכבר ארגונומי..

כסא עבודה ארגונומי Xten מאת Ares Line

כסא עבודה ארגונומי Xten מאת Ares Line

פונקציונליות ללקוחות
במידה והמשרד מקבל לקוחות באופן שוטף יש לשים דגש רב על שטחי הקבלה והמנוחה של הלקוחות. למשל: דלפק קבלה יוקרתי ומסודר משדר מקצועיות, ספות ישיבה נוחות, שולחנות ישיבה איכותיים ושולחנות פגישה מזמינים משדרים גם הם יוקרתיות ומקצועיות.

דלפק קבלה Led מאת Della Valentina

דלפק קבלה Led מאת Della Valentina

פונקציונליות לבית העסק
השאלה החשובה ביותר לבדיקת פונקציונליות העסק היא – איך בית העסק נתפס בעיני העובדים והלקוחות? זה לא משנה אם המשרד מקבל לקוחות באופן שוטף או לא, חשוב לזכור לשמור על עקרונות המקצועיות במשרד. סדר וניקיון הוא אחד העקרונות החשובים ביותר, מיתוג פנימי (הצגת הלוגו, צבעי הקירות וכד׳..) גם הם עוזרים למקצועיות ובניית הלויאליות של העובדים במשרד, שולחנות ישיבה מקצועיים ומזמינים יוצרים רושם יוקרתי בעיני הלקוח והן בעיני העובדים.

שולחן ישיבות IMeet מאת Las Mobili

שולחן ישיבות IMeet מאת Las Mobili

חברת לה מרקנטי ישראל מספקת ריהוט משרדי פונקציונלי ומעוצב, החל מכיסאות מחשב ארגונומיים ועד לשלוחנות ישיבה איכותיים ומזמינים.