התאימו את שולחן המנהלים לצרכים האישיים שלכם

לחברת לה מרקנטי מגוון שולחנות מנהלים למשרד העשויים מחומרים באיכות גבוהה ועיצוב מתקדם. המגוון הרחב שלנו יקל עליכם בהתאמת שולחן מנהלים לצרכים הפרטיים שלכם.

התאימו את סוג השולחן לצרכים האישיים שלכם

בשונה משולחן עבודה רגיל, שולחן מנהלים צריך להתאים לצרכים האישיים של האדם העובד עליו. מלבד ההתחשבות בעיצוב השולחן יש לשים לב לנוחות והפרקטיות שמספק השולחן. בין אם מדובר בשולחן עבודה לחדר מנהל יחיד, קבוצת מנהלים או חדר מנהלים המקיים פגישות וישיבות – חשוב להתאים את השולחן לצרכים האישיים.

שולחן מנהלים לחדר עבודה אישי

שולחן מנהלים יוקרתי  Report מאת Sinetica

שולחן מנהלים יוקרתי Report מאת Sinetica

במידה והשולחן מיועד בעיקר לעבודה, האיכות והיעילות הופכים להיות גורמים רלוונטיים יותר מאשר העיצוב. אם עיצוב השולחן הוא מעץ או מזכוכית זה פחות משנה – בשני המקרים יש לבחור בשולחן עבודה גדול מספיק שיעודד הרגלי עבודה יעילים.

שולחנות מנהלים לחדרים משותפים

שולחנות לחדרי מנהלים משותפים Metar מאת Bralco

שולחנות לחדרי מנהלים משותפים Metar מאת Bralco

בבחירת שולחנות מנהלים לחדרים משותפים מומלץ לבחור בקו עיצוב דומה תוך התחשבות בגודל החלל ובמרחב האישי של כל מנהל. אם בחדר מנהלים אישי נציב שולחן גדול ומסיבי בו תתרכז העבודה השוטפת, בחדר משותף ניתן להציב שולחנות קטנים יותר וליצור "אופן ספייס", דבר שמעודד עבודה משותפת, אך שומר על פרטיותו של כל מנהל.

שולחן מנהלים מעץ

שולחן עבודה יוקרתי מעץ - Ceo מאת Mascagni

שולחן עבודה יוקרתי מעץ – Ceo מאת Mascagni

שולחן מנהלים מעץ הוא הבחירה הרווחת בקרב מנהלים ומעצבי פנים. בדרך-כלל יהיה השולחן עשוי מעץ אגוז, מייפל, טיק או עץ אלון. בבחירת שולחן מעץ חשוב לזכור כי איכות הבנייה היא שחשובה, סוג העץ ועיצוב השולחן חשובים פחות מאיכות הבנייה והפרקטיות שהשולחן מספק.

פתרונות אחסון בשולחנות

פתרונות אחסון לחדרי מנהלים, שולחן Lithos מאת Della Rov

פתרונות אחסון לחדרי מנהלים, שולחן Lithos מאת Della Rov

במידה וחלל חדר העבודה קטן, חשוב לשים לב לפתרונות אחסון. מומלץ לבחור שולחן המספק פתרונות אחסון, גלויים או נסתרים, כך יתקבל חדר מנהלים מרשים שמרכז העבודה בו מתבצע סביב השולחן.

חברת לה מרקנטי מציעה מגוון רחב של שולחנות מנהלים למשרד. השולחנות שלנו מיועדים למנהלים אשר מעוניינים בשילוב של נוחות, עיצוב ופרקטיות בחדר העבודה. בין השולחנות ניתן למצוא מגוון עיצובים שונים המתאימים למספר גדול של חדרי עבודה, וכן, שולחנות העשויים מחומרים שונים.

לייעוץ, תיאום אולם תצוגה ודוגמאות לשולחנות מנהלים של לה מרקנטי צרו קשר:
03-967-4121 | 052-585-7751 | 052-832-1552